понедельник, 16 сентября 2013 г.

Модуль 3. Початок навчання в дистанційному курсі

Привіт! Хочу поділитися з вами своїми враженнями від навчання.
Модуль1. Скажу одразу, спочатку було важко. Перше завдання з картою зайняло багато часу. Важко було зорієнтуватися, а коли чітко виконуєш інструкцію, тоді все виходить. Поступово при виконанні наступних завдань ставало трохи легше.
Дуже сподобалось виконання завдання "ситуації з фасилітаці"ї. Не одразу приходили рішення щодо вирішення конфліктних ситуацій. Але думаю , що з цим упоралась.

Модуль 2 був уже зрозумілішим.  З'явився спортивний інтерес, особливо, коли одне із завдань було оцінено тьюторами - "!!". Працювала за Е-посібником. Особливо цікаво було розбиратися в бізнес ідеях, визначати їх переваги та недоліки.
Чомусь не вдалося змінити зображення в Е-посібнику: начебто все зробила правильно, навіть перевірила - завдання було легким. В попередньому варіанті фото збереглося, а в остаточному - воно не змінено. Мабуть треба бути уважнішою при зберіганні.

Модуль 3 для мене став особливо цікавим. Створювати блоги мені сподобалося. Я вчилася робити мітки на дописах, створювати сторінки, посилання. За фахом я - психолог, тому люблю спілкуватися. Підтримка колег через  коментарі для мене дуже важлива. Труднощів майже ні з чим не виникає, крім того, що блоги російською мовою та українською трохи відрізняються. Із завданням модуля справилася за один день. Дуже хочеться подивитися блоги інших учасників навчання.

Моя бізнес- ідея про театр ляльок обов'язково буде успішною, тому що вона цікава, розвиває творчі здібності, перспективна і не поширена у нашому регіоні. Але вона потребує багато сил, енергії та матеріальних витрат.

4 комментария:

  1. Та ж проблема з фотографією на першій сторінці Е-посібника. Можливо якийсь збій у програмі?

    ОтветитьУдалить
  2. Дуже цікава ідея, але дійсно матеріало та енергомістка. Вважаю, що всі ці витрати покриються не аби яким попитом на дитячі лялкові вистави.

    ОтветитьУдалить
  3. Мені здається, що якщо в репертуарі будуть сучасні твори, то лялькові вистави "підуть на ура". Можна підключити художньо-ремісничі школи до створення ляльок.

    ОтветитьУдалить
  4. Мені здається , що якщо в репертуарі будуть сучасні твори, то вистави "підуть на ура". Можна підключити художньо-ремісничу школу до створення ляльок.

    ОтветитьУдалить