суббота, 21 сентября 2013 г.

Модуль 4

Нарешті закінчила Модуль 4. Чомусь працювала довше, але було цікаво та пізнавально. В цьому модулі ми працювали над створенням карт бізнес-ідей та за рейтинговою схемою визначали остаточно тільки 2 найкращі ідеї.
Найважче було спочатку визначити самі бізнес-ідеї. Складно думати за учнів, ставити себе на їх місце.
Створювати карту бізнес-ідей мені сподобалось, бо ця робота творча. Схема бізнес-ідей допомогла визначити дві. Але вважаю, що ця робота не зовсім об'єктивна, вона побудована на основі власних переконань.
Моя порада для учнів полягає в тому, що спочатку, при опрацюванні схеми бізнес-ідей, треба бути об'єктивним, враховувати усі "за" та "проти", а при обиранні двох найкращих - враховувати свої вподобання. Треба, щоб те, чим ти хочеш займатися тобі подобалося.
При роботі з сервісом Сасоо я б порадила учням виконувати аналогічні завдання не використовуючи інструкції, на практиці вчишся швидше.

1 комментарий:

  1. Повністю згодна з кожним сказаним словом, у вас дуже все гарно та якісно вийшло.

    ОтветитьУдалить