суббота, 28 сентября 2013 г.

Модуль 6

Залишився ще один мудуль і закінчиться навчання. Але цей модуль не був таким вже мені легким. Найбільше часу витратила на розрахунки та міркування. Найважчим було опублікувати в інтернеті файл Excel з пчатковими та постійними витратами. Чомусь у меню "Файл" не було пункту "Опублікувати в інтернеті". Довелося потурбувати тьюторів. Нарешті впоралася.
Після розрахунку початкових витрат стало зрозумілим, що ціна квитка на виставу Театру ляльок повинна бути більшою. Але , якщо збільшити кількість вистав, та використовувати матеріали не нові (наприклад, тканину на одяг ляльок можна принести з дому - це залишки страрого одягу або від пошиву), то ми будемо мати той прибуток, на який розраховували.
Найпростішим було створювати презентацію. Мабуть кожен вчитель має з цим справу.Тому було легко.
Учням я б порадила бути уважним коли надають доступ до файлу іншим учасникам навчання до перегляду або редагування. Якщо перплутати і надати доступ до редагування іншим учням, то вони можуть помилково змінити ваші дані. Цю пораду я б записала в інструкції перед цим завданням. Це зверне їх увагу безпосередньо перед наданням доступу.

2 комментария:

  1. Вітаю Вас із завершенням найскладнішого (на мою думку) модуля! Дійсно погоджуся з Вами щодо поради учням - до своїх матеріалів треба надавати доступ з обережністю. Щодо розміщення таблиць в гугл доксі - виникла така ж проблема - відсутність кнопки "Опублікувати в інтернеті". Сподіваюсь, що вирішила я її правильно! Успіхів в останному модулі.

    ОтветитьУдалить
  2. Для мене теж була найпростіше створення презенцації, мабуть тому що я часто їх скаладаю тепер. А от таблиці я навчиласьробити лиш сьогодні та це теж виявилось просто

    ОтветитьУдалить